loading...
بزرگترین سایت تفریحی ایران
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عکس بستنی فروشی در زمان های خیلی قدیم 1 870 tarfandha
عکس های دختری که با دیدنش وحشت می کنید 1 1014 tarfandha
حرکات بی شرمانه یک دختر در کلاس درس+عکس 2 2647 tarfandha
زیباترین دختر بچه جهان (عکس) 1 797 tarfandha
عاشقانه ها 0 917 raziyehhosseini
پسری که ۹۰ عمل زیبایی کرده است + تصاویر 0 1230 tizfun
پسری که ملکه زیبایی شد!! + عکس 0 1570 behroz48
برچسب هاي تهيه شده براي انجمن 0 608 simayeiran
زنان زیبایی که خون آشام و هیولا شدند 0 1033 behroz48
تیپ جدید مرغ ها پس از بالا رفتن قیمت ! ( تصویری) 0 981 simayeiran
تصاويري از موبایل ناصرالدین شاه 1 1023 behroz48
زني كه گوگل ميليونرش كرد!!! 1 989 behroz48
مردي كه صورت ندارد + عكس هاي خود و همسرش 1 1092 saman
نظرتون راجع به این دختره چیه؟(عکس) 0 1209 simayeiran
عکس هایی که خودم طراحیشون کردم از چند بازیگر 0 698 simayeiran
دیدن صورت این مرد واقعا دل و جرات می خواد!! + عکس 0 862 simayeiran
چشمان ترسناک این دختر توجه همه را به او جلب کرده ! + تصاویر 0 1030 simayeiran
مردی که بدنش کامل نصف شده است + تصاویر 0 744 simayeiran
زیباترین دختر بچه جهان (عکس) 0 925 simayeiran
عكس:مردي كه صورت ندارد (+18) 0 729 simayeiran
كامران حسين نژاد بازدید : 277 چهارشنبه 21 تیر 1391 نظرات (0)

قلبى که فراموشت کنه قلب من نیست / هرگز فراموش کردنت تو فکر من نیست . . .

************  اس ام اس عاشقانه *************

دوست و دست بسیار است ولی دست دوست اندک . . .

************  اس ام اس عاشقانه *************

مهربون گفتم که بفرستم برایت پیامی / که هم احوالی پرسم هم داده باشم سلامی . .

اگر یاد گلی کردی نگاهی بر رخ خود کن / اگر یاد خزان کردی نگاهی جانب ما کن .
 

************  اس ام اس عاشقانه *************

صفایی بود دیشب با خیالت خلوت من را / ولی من باز پنهانی تو را هم آرزو کردم .
 

************  اس ام اس عاشقانه *************

زندگی زیباست چون تصویر ماست / در مسیرش هرچه نازیباییست از تقصیر ماست .
 

************  اس ام اس عاشقانه *************

تا حالا هندونه دیدی از نیسان بیفته ؟ همونجوری داغونتم !
 

************  اس ام اس عاشقانه *************

مهربانم ای خوب یاد قلبت باشد یک نفر هست که اینجا بین آدمهایی که سرد و غریبند ، تک و تنها به تو می اندیشد و کمی دلش از دوری تو دلگیر است .
 

************  اس ام اس عاشقانه *************

دلگیرم از تمام الفبای بی کسی ، به خصوص این پنج حرف : ف ا ص ل ه .
 

************  اس ام اس عاشقانه *************

کاش میشد بر جدایی خشم کرد / شاخه های نسترن را با تواضع پخش کرد / کاش میشد خانه ای از مهر ساخت / مهربانی را در آن سرمشق کرد .
 

************  اس ام اس عاشقانه *************

غمگین تر از پاییز ، زمستونه که بهار ندیده ، اما غمگین تر از او منم که تو را ندیدم .
 

************  اس ام اس عاشقانه *************

قارقار خبردار ، دلم شده بی قرار / دلمو نبر اینجوری ، دوستت دارم بدجوری .

************  اس ام اس عاشقانه *************

واسه تسکین دلم میگم میاد / ای دل شکسته غصه نخور زیاد زیاد .
 

************  اس ام اس عاشقانه *************

قرارمون این نبود ، قرار بود برای برقراری یکدیگر بکوشیم ، نه برای بی قراری ، حالا که از من دوری بدجوری بی قرارتم .
 

************  اس ام اس عاشقانه *************

تا تو هستی با من ، من شادمانم / بذار داد بزنم دوست دارم مهربانم .
 

************  اس ام اس عاشقانه *************

سرنوشت هرچی دلش خواست نوشت / نوشت که بی تو جهنم با تو بهشت / نوشت که تو از پیشم بری مهربونم / تنها بمونم تو این دو روز بد و زشت .
 

************  اس ام اس عاشقانه *************

بی تو بودن زنده موندن چه سود / چرا الکی گفتی : میام خیلی زود .
 

************  اس ام اس عاشقانه *************

هر روز پسرکی فقیر برای سیر کردن قلبش سر کوچه ای به گدایی نگاهی می نشست و دختری نجیب برای رفع هفتاد بلا صدقه ای می انداخت در کاسه ی چشمانش !
 

************  اس ام اس عاشقانه *************

گناه من نیست که بعد از تو ، او آمد ، تقصیر قوانین دستوری است !
 

************  اس ام اس عاشقانه *************

یا تنهام نذار یا اشک چشمامو پاک نکن / من مهم نیستم برو پشت سرتو نگاه نکن .
 

************  اس ام اس عاشقانه *************

عاشقتم تو این دو روز خوب و بد / با من بمون ، باهات بمونم تا ابد .
 

************  اس ام اس عاشقانه *************

اتاقو پر کرده صدای هق  هقم / الان پشیمونم که یه عاشقم / هر کی دلش شکسته می دونه / چقدر سخت می گذره این دقایقم .

************  اس ام اس عاشقانه *************

کاش دوست داشتن فرستادنی بود تا از راه دور تقدیمت می کردم .
 

************  اس ام اس عاشقانه *************

تو پشیمون شدی من دیگه صندوقچه ی دردم / سخته اما باورش کن من دیگه بر نمی گردم .
 

************  اس ام اس عاشقانه *************

کسی هرگز نمی داند چه سازی می زند فردا / چه می دانی تو از دیروز چه می دانم من از فردا / همین یک لحظه را دریاب که فردا می شوی تنها .
 

************  اس ام اس عاشقانه *************

نازنینم برای رسیدن به تو لحظه ها را سفر کردم اما تو به اندازه ی فاصله ها از من دوری .
 

************  اس ام اس عاشقانه *************

مست عشقم مست شوقم مست دوست / مست معشوقی که دنیا دست اوست .
 

************  اس ام اس عاشقانه *************

تحفه یافت نکردم که فدای تو کنم ، یک سبد عاطفه دارم ، همه ارزانی تو .
 

************  اس ام اس عاشقانه *************

کسی باش که عمری با تو بودن ، یک لحظه ، و لحظه ای بی تو بودن ، یک عمر باشد .
 

************  اس ام اس عاشقانه *************

می دونی بهترین واحد پول دنیا چیه ؟ تومن ! چون هم تو توش هستی هم من .
 

************  اس ام اس عاشقانه *************

با یک پلک زدن ، غافل از آن ماه نباشیم / شاید که نگاهی کند آگاه نباشیم .
 

************  اس ام اس عاشقانه *************

هر از گاهی توقف ، فرصت خوبی است برای دیدن مسیر طی شده و نگریستن به راه پیش رو ، گاهی برای رسیدن باید ایستاد .

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به كدام يك ازمواردزيرعلاقه ي بيشتري داريد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 824
  • کل نظرات : 111
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 247
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 87
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 217
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 48
  • بازدید سال : 67,709
  • بازدید کلی : 617,351
  • کدهای اختصاصی