loading...
بزرگترین سایت تفریحی ایران
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عکس بستنی فروشی در زمان های خیلی قدیم 1 868 tarfandha
عکس های دختری که با دیدنش وحشت می کنید 1 1014 tarfandha
حرکات بی شرمانه یک دختر در کلاس درس+عکس 2 2645 tarfandha
زیباترین دختر بچه جهان (عکس) 1 795 tarfandha
عاشقانه ها 0 916 raziyehhosseini
پسری که ۹۰ عمل زیبایی کرده است + تصاویر 0 1230 tizfun
پسری که ملکه زیبایی شد!! + عکس 0 1569 behroz48
برچسب هاي تهيه شده براي انجمن 0 608 simayeiran
زنان زیبایی که خون آشام و هیولا شدند 0 1032 behroz48
تیپ جدید مرغ ها پس از بالا رفتن قیمت ! ( تصویری) 0 981 simayeiran
تصاويري از موبایل ناصرالدین شاه 1 1023 behroz48
زني كه گوگل ميليونرش كرد!!! 1 988 behroz48
مردي كه صورت ندارد + عكس هاي خود و همسرش 1 1090 saman
نظرتون راجع به این دختره چیه؟(عکس) 0 1208 simayeiran
عکس هایی که خودم طراحیشون کردم از چند بازیگر 0 697 simayeiran
دیدن صورت این مرد واقعا دل و جرات می خواد!! + عکس 0 861 simayeiran
چشمان ترسناک این دختر توجه همه را به او جلب کرده ! + تصاویر 0 1029 simayeiran
مردی که بدنش کامل نصف شده است + تصاویر 0 744 simayeiran
زیباترین دختر بچه جهان (عکس) 0 924 simayeiran
عكس:مردي كه صورت ندارد (+18) 0 728 simayeiran
كامران حسين نژاد بازدید : 977 سه شنبه 05 دی 1391 نظرات (0)

مطمئنا برای شما هم بارها پیش آمده که خواسته باشید بر روی فایل ها و پوشه های خود قفل و پسوردی را قرار داده و از آن ها در برابر دسترسی دیگران جلوگیری کرده و امنیت فایل های خود را برقرار سازید و برای این کار نیز نرم افزارهای فراوانی را امتحان کرده اید که نتایج دلخواه شما را نداشته اند. اما اکنون........

arya_mjavad بازدید : 278 دوشنبه 15 آبان 1391 نظرات (0)

BitDenfender یکی از محبوب ترین و قدرتمندترین نرم افزار های امنیتی و ضد ویروس دنیای كامپیوتر است كه توسط كمپانی قدرتمند SOFTWIN طراحی و ارائه شده است.
این ضد ویروس دارای یك بانك اطلاعاتی قدرتمند بوده كه دارای قابلیت Update و به روز رسانی است....برای دانلودبه ادامه مطلب بروید....

arya_mjavad بازدید : 268 دوشنبه 15 آبان 1391 نظرات (0)

این بار برای شما کاربران سایت تیزفان آپدیت آفلاین نود ۳۲ را که تا اواسط آبان ۹۱ به روز شده است را آماده ی دانلود کرده ایم.به وسیله ی این فایل آپدیت می توانید نود ۳۲ خود را به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت آپدیت کنید....برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید....

كامران حسين نژاد بازدید : 387 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (1)

همانطور که تکنولوژی اینترنت در حال پیشرفت است، بد افزارهای اینترنتی نیز در حال افزایش هستند. یکی از این بد افزار ها که عموما در فکر کاربران با نام ویروس جای پیدا کرده است تروجان می باشد؛ در حالی که ویروس به بد افزاری اطلاق می گردد که با تولید سریع خود باعث اشباع هارد دیسک شده و باعث توقف سیستم عامل شما می گردد و این در حالی است که تروجان مفهومی کاملا متفاوت دارد. تروجان که به آن Malware هم می گویند به بد افزاری گفته می شود که بر روی رایانه ای خود را کپی کرده و سپس به صورت مخفی به کپی اطلاعات و ارسال آن به مکان های مختلف و یا سازنده می پردازد و در کل می توان گفت یک جاسوس در دنیای رایانه محسوب می شود.

كامران حسين نژاد بازدید : 340 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)

همه ما بروی رایانه خود اطلاعات شخصی و مهمی از قبیل رمز بانکی، ایمیل های محرمانه و حتی متن های گفتگو داریم که محافظت از آنها در برابر حملات مخرب و به سرقت بردن آنها همیشه جز الویت ها بوده است. سایت دانلود رایگان امروز قصد دارد یکی از کامل ترین نرم افزارهای محافظت از سیستم را معرفی نماید.

كامران حسين نژاد بازدید : 344 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)

همیشه تمام کاربرانی که با اینترنت سر و کار دارند و اطلاعات مهمی بروی سیستم خود نگه می دارند، به دنبال حفظ اطلاعات و جلوگیری از سرقت آنها می باشند. به طور حتم یک کامپیوتر در یک سازمان مهم و حتی یک شرکت دارای اطلاعات محرمانه ای می باشند که برای آن سازمان بسیار با ارزش می باشد پس باید دنبال نرم افزارهای قدرتمند ضد جاسوسی بود که توانایی محافظت از اطلاعات شخصی را داشته باشد.

كامران حسين نژاد بازدید : 391 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (1)

امروزه حفاظت از اطلاعات شخصی در رایانه امری مهم و اساسی است که بعضا آنتی ویروس ها قادر به انجام آنها نیستند. مثلا اگر شما بخواهید شخصی که با سیستم شما در حال کار است به اطلاعاتی دسترسی نداشته باشد نمی توانید از طریق آنتی ویروس اقدام کنید. برای این کار به نرم افزار های خاصی برای رمز گذاری و قفل کردن اطلاعات شخصی نیاز دارید؛ نرم افزار Jetico BestCrypt 8.24.2 که امروز در سایت دانلود رایگان با معرفی آن در خدمت شما عزیزان هستیم برای همین مورد است و با الگوریتم خاص خود قادر است از اطلاعات شخصی شما محافظت کند.

كامران حسين نژاد بازدید : 278 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)

امروزه به قطع یقین می توان گفت تنها داشتن یک آنتی ویروس برای امنیت رایانه های شخصی کافی نیست و ابزار های جاسوسی به خصوصی وجود دارند که آنتی ویروس ها قادر به کنترل آن ها نیستند. امروز در وب سایت دانلود رایگان با معرفی نرم افزار NETGATE Spy Emergency در خدمت شما عزیزان هستیم که از سری نرم افزار ضد جاسوسی بسیار قوی می باشد که امنیت شما در مقابل هکر ها و بد افزار های جاسوسی تضمین خواهد نمود. از روش های مختلف جاسوسی می توان به فرستادن تروجان و هرزنامه ها به شخص قربانی نامبرد که می تواند در ایمیل، تبلیغات یا عکس هایی که در اینترنت مشاهده می کنید موجود باشد؛ این نرم افزار با داشتن بانک اطلاعاتی قوی قادر به تشخیص بیش از 985,000 نوع بد افزار جاسوسی می باشد و همچنین این نرم افزار همه روزه در حال بروز رسانی بانک اطلاعاتی خود است و شما می توانید به راحتی و با سرعت بالا اطلاعات بد افزار های جدید را دریافت کنید تا امنیت کامل را برای خود تضمین نمایید.

كامران حسين نژاد بازدید : 274 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)

هک، کلمه ای آشنا برای کسانی است که با رایانه و دنیای اینترنت سروکار دارند. با گسترش روز افزون اینترنت، انواع بد افزار های رایانه نیز گسترش می یابند و کاربران می بایست خود را در مقابل این خطرات ایمن سازند. تروجان ها از سری بد افزاری هایی می باشند که برای جاسوسی بر روی رایانه قربانی هکر ها اجرا می شوند ولی به تازگی روت کیت ها (Rootkit) ایجاد شده اند که نوع جدیدی از تروجان ها هستند و به طور نامرئی فعالیت می کنند. یک روتکیت قادر است در پس زمینه ی سیستم عامل شما و به صورتی که اصلا قابل تشخیص نباشد اطلاعات شخصی شما را به فرد هکر ارسال نماید که هکر را قادر میسازد تا به عنوان مدیر به رایانه شما یا به شبکه های رایانه ای دسترسی داشته باشد.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به كدام يك ازمواردزيرعلاقه ي بيشتري داريد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 824
  • کل نظرات : 111
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 247
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 142
  • بازدید امروز : 85
  • باردید دیروز : 245
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,624
  • بازدید ماه : 9,209
  • بازدید سال : 67,153
  • بازدید کلی : 616,795
  • کدهای اختصاصی