loading...
بزرگترین سایت تفریحی ایران
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عکس بستنی فروشی در زمان های خیلی قدیم 1 868 tarfandha
عکس های دختری که با دیدنش وحشت می کنید 1 1014 tarfandha
حرکات بی شرمانه یک دختر در کلاس درس+عکس 2 2646 tarfandha
زیباترین دختر بچه جهان (عکس) 1 795 tarfandha
عاشقانه ها 0 916 raziyehhosseini
پسری که ۹۰ عمل زیبایی کرده است + تصاویر 0 1230 tizfun
پسری که ملکه زیبایی شد!! + عکس 0 1569 behroz48
برچسب هاي تهيه شده براي انجمن 0 608 simayeiran
زنان زیبایی که خون آشام و هیولا شدند 0 1032 behroz48
تیپ جدید مرغ ها پس از بالا رفتن قیمت ! ( تصویری) 0 981 simayeiran
تصاويري از موبایل ناصرالدین شاه 1 1023 behroz48
زني كه گوگل ميليونرش كرد!!! 1 988 behroz48
مردي كه صورت ندارد + عكس هاي خود و همسرش 1 1090 saman
نظرتون راجع به این دختره چیه؟(عکس) 0 1209 simayeiran
عکس هایی که خودم طراحیشون کردم از چند بازیگر 0 697 simayeiran
دیدن صورت این مرد واقعا دل و جرات می خواد!! + عکس 0 861 simayeiran
چشمان ترسناک این دختر توجه همه را به او جلب کرده ! + تصاویر 0 1030 simayeiran
مردی که بدنش کامل نصف شده است + تصاویر 0 744 simayeiran
زیباترین دختر بچه جهان (عکس) 0 924 simayeiran
عكس:مردي كه صورت ندارد (+18) 0 728 simayeiran
كامران حسين نژاد بازدید : 369 چهارشنبه 08 مهر 1394 نظرات (1)

 

مقالات پزشکی

سایت داروخانه با دارا بودن کادر مجرب و پزشکان متهعد علاوه بر ارئه خدمات بهداشتی و زیبایی در زمینه بالا برن اطلاعات عمومی مردم در بخش مقالات خود اقدام به نوشتن و ترجمه جدیدترین مقالات پزشکی و علمی مینماید تا بدینوسیله نقشی در بالا بردن سطح آگاهی جامعه ایفا نماید . این سایت سعی بر این میکند مقالات پزشکی خود را به گونه ای منتظر کند که قابل فهم و درک برای آحاد مردم جامعه با هر سطح سواد و بینشی نماید . امید است در این راه موفق بوده باشیم .
در کنار موارد آموزشی برخی محصولات از برندهای مطرح و شناخته شده و مورد تایید وزارت بهداشت نیز عرضه میشود که در زیر به چند مورد اشاره مینماییم :


محصولات گینو


محصولات برند مشهور و پرفروش گینو با نازکترین قیمتها در سایت داروخانه عرضه می شود . محصولاتی مانند استیک بی رنگ آنتی یو وی گینو و شیر پاک کن پوست خشک هیدرا کانفورت گینو و سایر محصولات این برند .


محصولات لیراک


محصولات لیراک با نامی شناخته شده و کیفیتی برتر که همه محصولات این برند در فروشگاه موجود بوده و میتوانید بسته به نیاز خود خرید و استفاده نمایید و از مشاوران سایت داروخانه استفاده نمایید .

كامران حسين نژاد بازدید : 327 پنجشنبه 19 شهریور 1394 نظرات (0)

طراحی وب سایت

سرای وب از گرد هم آیی گروهی از دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی تشکیل شده است این گروه تحت سرپرستی جناب آقای مصطفی لشگری در زمینه طراحی وب سایت از پیشگامان این امر در کشور بوده و تاکنون تعدادی کثیری از پروژه های شما عزیزان را با موفقیت به پایان رسانده است.

 در این گروه تعدادی از بهترین های کشور در زمینه ی طراحی سایت ، برنامه نویسی تحت وب ، انجام پروژه های دانشگاهی ، اپلیکیشن نویسی موبایل (اندروید)، بهینه سازی وب سایت ,طراحی و دیزاین لوگو و ست کامل اداری و … با داشتن مدارک معتبر دور هم جمع شده اند. اکنون با گذشت بیش از سه سال از آغاز فعالیت این گروه تحت عنوان سرای وب ، افتخار این را داریم که بیش از ۴۰۰ پروژه در حوزه فعالیت های خود را با موفقیت به اتمام رسانده ایم. مدرن ترین و زیباترین وبسایت ها را از ما بخواهید و همگام بودن با تکنولوژی روز را با ما تجربه کنید.

 

كامران حسين نژاد بازدید : 348 دوشنبه 15 تیر 1394 نظرات (0)

نما چوب

نمای چوبی قسمت بیرونی یک ساختمان یا بنای چوبی است.و جزء محوطه سازی ساختمان محسوب می شود. نمای چوبی در واقع پوسته یا پوشش ساختمان علاوه بر جنبه‌ی زیبایی و چشم‌نوازی می‌تواند به عنوان محافظی در برابر عواملی نظیر سرما، گرما و رطوبت عمل کند و باعث تثبیت حرارت داخل شود.

پنجره upvc

پنجره عایق معروف به پنجره دو جداره یا پنجره سه جداره و یا پنجره دو جداره upvc به پنجره هایی گفته میشود که ازدو یا سه قاب شیشهای که به طور موازی در فواصل مساوی از یکدیگر قرار گرفته اند تشکیل شده اند.بین این دو یا سه شیشه هوا یا دیگر گازهای تك اتمي مانند آرگون، كريپتون يا زنون قرار گرفته که برای کاهش انتقال حرارت است. این پنجره‌ها از نظر انتقال حرارت نسبت به پنجره‌های فلزی عایق‌تر هستند در صورتي كه فاصله دو شيشه زياد باشد .از انواع پنجره یو پی وی سی از نظر حالات بازشو پنجره دوجداره به دسته های زیر تفکیک می شوند: 1-پنجره یو پی وی سی ثابت( پنجره upvc ثابت) 2-پنجره یو پی وی سی تک حالته(پنجره upvc تک حالته ) 3-پنجره یو پی وی سی دوحالته(پنجره upvc دوحالته ) 4-پنجره یو پی وی سی سایبانی(پنجره upvc تک حالته )

درب ضد سرقت

امروزه برای بالا بردن سطح امنیت در منازل و ادارجات و جلوگیری از ورود سارقین به داخل حریم شخصی نیاز به درب ضد سرقت به طرز چشمگیری افزایش یافته است،در قدیم مکان های عمومی مانند بانک ها و ادارجات درب های ضد سرقت تهیه می شده ولی این نیاز به منازل مسکونی نیز وارد شده است،این گونه درب ضد سرقت علاوه بر داشتن قفل های ضد سرقت که نفوذ هرگونه دزدی را کاهش می دهد ،خود درب نیز از استانداردی برخوردار است به گونه است که مانع از تخریب درب می شود.درب های ضد سرقت در برابر هرگونه فشار بر سطح آن ،گوشه های درب ، بریدگی مقاوم می باشند.حتی در زمان حوادث غیر مترقبه مانند ریزش ساختمان ،زلزله، آتش سوزی و غیره مقاومت خاصی دارد.درب های ضد سرقت علاوه بر امنیت بر اساس استانداردهای محیطی همچون عایق سرما، گرما، باد رطوبت و صدا طراحی و ساخته شده است.

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی دکوراسیون داخلی نیزمانند سایر سبک های هنری ،دارای ریزه کاری های متفاوتی است که بر اساس سلیقه ها و فرهنگ و نیاز زمان کنونی،دستخوش تغییر می شوند.حال با تعریف دکوراسیون داخلی متوجه می شویم که هر چیزی پیرامون ما دستخوش دیزاین و طراحی می باشد. از مهمترین بخش های خانه که برای صاحب منزل از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد و زیبایی آن جزء مهمترین ملاک های زیبایی منزل به حساب می آید دکوراسیون داخلی اتاق خواب,دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی و حمام,دکوراسیون داخلی آشپزخانه شامل کابینت آشپزخانه,دکوراسیون داخلی اتاق پذیرایی می باشد.

شما می توانید با تبلیغات در سایت نیازمندی صنعت ساختمان دکورنما، شرکت و یا محصولات مرتبط با انواع نمای ساختمان مانند نما چوب،نمای ترمووود،نمای،نمای شیشه ای،نمای کامپوزیت و ... را به صورت 100% در صفحه اول و دیگر صفحات به همگان معرفی و نمایش دهید.

 

كامران حسين نژاد بازدید : 260 جمعه 12 تیر 1394 نظرات (0)

محصولاتی که در سایت داروخانه عرضه میشود محصولات برندهای مشهور و با کیفیت است که با مجوز های لازم از وزارت بهداشت ارائه می شود .

تمامی محصولات فتودرم ، غیر کومدون زا بوده و در برابر آب و تعریق مقاوم هستند . ضد آفتاب فتودرم بایودرما(BIODERMA Photoderm ) حداکثر حفاظت از سطح و عمق پوست می کند . در دو رنگ بژ و بژ روشن موجود می باشد و مناسب برای هر نوع پوست است .

ضد آفتاب

کرم ترمیم کننده سیکالفیت رفع و ترمیم زخم های کودکان و نوزادان (ادرار سوختگی ) -محافظت از اپی درم آسیب دیده به عنوان پانسمان نامرئی روی زخم-افزایش سرعت و کیفیت ترمیم پوست و از بین رفتن زخم-کاهش قرمزی ناحیه آسیب دیده با اثر تسکین بخشی قوی-پخش عالی روی زخم به دلیل فرمولاسیون مناسب-دارای اثر آنتی باکتریال و جلوگیری از عفونت-قابل استفاده بعد از اعمال درماتولوژیک (پیلینگ ، لیزر درمانی ، اعمال جراحی و …)

كامران حسين نژاد بازدید : 315 شنبه 09 خرداد 1394 نظرات (0)

گیفت کارت

 

 فروشگاه گیفت کارت استور www.giftcardstore.ir به عنوان کاملترین وبسایت فروش انواع گیفت کارت در ایران شروع به کار کرد. این وب‌سایت یکی دیگر از خدمات مجموعه فروشگاه اپل NIC است.
 

 

محصولات قابل ارائه در این وبسایت به شرح زیر هستند:

خرید گیفت کارت
گیفت کارت آیتونز
گیفت کارت گوگل پلی
خرید اپل آیدی ارزان
خرید جم کلش آو کلنز
گیفت کارت آمازون
گیفت کارت پلی استیشن
گیفت کارت ایکس باکس

امکانات و قابلیتهای ویژه وب‌سایت

تغییر سطح قیمت بصورت خودکار:

این بخش برای حمایت از خریداران و همکاران در سایت راه اندازی شده است و بر اساس حجم خرید شما قیمت قابل نمایش تغییر خواهد یافت.

در این فروشگاه محصولات دارای 3 سطح قیمتی می باشند که توضیح آن به شرح زیر است :

سطح اول : قیمت پیش فرض برای خریداران

سطح دوم : قیمت مشتریان پر مصرف

سطح سوم : قیمت همکاران و فروشندگان گیفت کارت.
چنانچه حجم خرید شما طی 30 روز گذشته بیش از 1 میلیون تومان باشد حساب کاربری شما به سطح 2 ارتقاء می یابد.
 چنانچه حجم خرید شما طی 30 روز گذشته بیش از 6 میلیون تومان باشد حساب کاربری شما به سطح 3 ارتقاء می یابد.
 مبنای محاسبه جمع خرید شما طی یکماه گذشته است و تغییر سطح کاربری به صورت خودکار انجام می پذیرد.

تخفیف ویژه به مناسبت ولادت امیرالمومنین

کلیه افرادیکه تا انتهای روز ۱۲ اردیبهشت اقدام به ثبت نام و خرید در سایت نمایند می توانند با قیمت سطح 2 خرید خود را انجام دهند .(قیمتهای درج شده در سایت تا انتهای ۱۲ اردیبهشت قیمت سطح ۲ است

 

 

 

خرید گیفت کارت

دسترسی به تاریخچه سفارشات :

کاربران می توانند براحتی با مراجعه به تاریخچه سفارشات لیست تمامی خریدها و کارت‌های خریداری شده را مشاهده کنید.

پشتیبانی 24 ساعته و آنلاین :

در صورت بروز هر گونه مشکل خریداران می‌توانند با شماره های  (37071-051 داخلی  5 ) و (09157007071)   یا از طریق فرم تماس با ما مشکل خود را مطرح کنند.

گیفت‌های ما به صورت کارت فیزیکی خریداری می‌شود و درصد بروز خطا در ریدیم شدن صفر است.

همکاران محترم برای ارتقاء سطح خرید و دریافت قیمتهای مناسبتر می توانید با شماره 09157007071  تماس داشته باشید.

 برای اطلاعات بیشتر به وب سایت www.giftcardstore.ir مراجعه کنید.

 

كامران حسين نژاد بازدید : 357 یکشنبه 09 فروردین 1394 نظرات (0)

این یک خودرو است که خودش رانندگی می کند و بخشی از یک پروژه گوگل است که می خواهد خودروهایی با هوش مصنوعی ایجاد کند تا خودشان کار رانندگی را انجام دهند. ‏

اتوموبیل های بدون راننده سال ها از آرزوهای انسان بوده است و شرکت های خودرو سازی بزرگ مدت ها است که روی این امکان کار می کنند. اما به نظر می رسد گوگل هم در این بخش بی کار نبوده و به گفته طراحان این خودرو، طی ۸ سال آینده می توان منتظر این اتوموبیل ها در بازار بود. ‏

به گفته مهندسان گوگل زمانی که این امکان فراگیر بشود ظرفیت جاده ها و خیابان ها هم افزایش پیدا می کند. چرا که ربات های کنترل کننده خودرو با فاصله کم از همدیگر حرکت می کنند و این کار باعث بالا رفتن ظرفیت جاده ها می شود. علاوه بر این آنها معتقد اند که ربات ها نسبت به انسان سریع تر عکس العمل نشان می دهند و سنسور های مناسب به آنها اجازه می دهد که اطراف خودرو را به صورت ۳۶۰ درجه ببینند. علاوه بر این ربات راننده هیچ وقت خوابش نمی گیرد و هنگام رانندگی پیامک ارسال نمی کند! ‏

گوگل تا به حال به صورت مخفیانه مشغول تست این خودروها بوده اما حالا ماجرا علنی شده است. روزنامه نگار نیویورک تایمز یکی از انها را از نزدیک مشاهده کرده است. اتوموبیل به مجموعه مختلفی از سنسورها مجهز است و به خوبی در جاده ها و ترافیک حرکت می کند. ‏

خودرو در هر خیابان و جاده محدودیت های حداکثر سرعت را رعایت می کند. چون که حداکثر سرعت هر خیابان و جاده را در مجموعه اطلاعاتش دارد. این اتومبیل پشت چراغ قرمزها و علامت های ایست، متوقف می شود. علاوه بر این وضعیت اتومبیل را به سرنشین اعلام می کند. ‏

در حال حاضر برای تامین امنیت یک راننده هم در اتومبیل حضور دارد تا هر زمان لازم باشد کنترل خودرو را به دست بگیرد. اگر یک دکمه را فشار بدهید، فرمان را بچرخانید و یا روی پدال ترمز فشار بدهید کنترل خودرو از حالت خودکار خارج می شود. ‏

به نظر می رسد که فاصله چندانی با راحت شدن از دست رانندگی نداریم. و احتمالا باید منتظر اتوموبیل گوگل هم باشیم چرا که هوش مصنوعی برای رانندگی خودکار بیشتر از مهندسان نرم افزاری گوگل بر می اید تا شرکت های خودرو سازی. کافی است چند سالی صبر کنیم.


كامران حسين نژاد بازدید : 289 یکشنبه 09 فروردین 1394 نظرات (0)

مزدا تلاش کرده با تمرکز روی بهبود بهره‌وری موتورهای بنزینی و کاهش وزن بدنه در مزدا2 به رکورد تازه‌ای برای بهره‌وری مصرف سوخت دست پیدا کند. این موتور حتی از انرژی پیوندهای بنزین هم استفاده خواهند کرد

استقبال بریتانیا از امیر قطر و همسر ایرانی الاصلش + تصویر| HiPersian.Com

سال آینده، مزدا خودروی جدید Demio را به بازار ژاپن وارد خواهد کرد. این اتومبیل که بنزین سوز است، مصرفی برابر 3.3 لیتر در هر صد کیلومتر )براساس استاندارد ژاپن) خواهد داشت و می تواند به سادگی با رقبای ترکیبی موفقی مانند تویوتا پریوس برابری کند.

کاهش وزن این اتومبیل در کنار تغییرات متعددی در موتور آن باعث شده بهره وری سوخت به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کند.

البته مصرف این مزدا درکشورهای دیگر مانند ایالات متحده به دلیل شرایط متفاوت، بالاتر خواهد بود و به تغییراتی اختصاصی نیاز خواهد داشت.

در موتور دمیو که در دیگر کشورهای جهان مزدا2 نامیده خواهد شد، این افزایش بهره وری 30درصدی سوخت از تراکم بیشتر ترکیب هوا و بنزین در موتور به همراه تغییراتی در اگزوز، برای خروج سریع تر گازها و کاهش وزن بدنه و شاسی ناشی شده است.

علاوه بر این در طراحی مجدد گیربکس و بخشی از قسمت های داخلی اتومبیل از فولاد مقاوم در برابر تنش و کشش استفاده شده است.

در واقع مزدا تلاش کرده به جای استفاده از موتورهای ترکیبی و تحمیل هزینه سنگین موتورهای الکتریکی به مشتریان روی بهبود بهره وری موتورهای بنزینی که بیش از 50 سال است بدون تغییر مانده اند، تمرکز کند

به گزارش تکنولوژی ریویو، بزرگ ترین تغییر تازه در موتور دمیو به افزایش تراکم ترکیب بنزین و هوا در موتور این اتومبیل برمی گردد.

كامران حسين نژاد بازدید : 367 شنبه 02 اسفند 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام خنده های تو با کیفیت عالی

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

Download New Song By Saman Jalili Called Khandehaye To

دانلود آهنگ سامان جلیلی به نام خنده های تو

دانلود موزیک جدید : دانلود موزیک


راهنماي دانلود
1- براي راحتي در دانلود با سرعت بالا لطفا از برنامه اينترنت دانلود منيجر استفاده کنيد
2- براي مشاهده فيلم ها با کيفيت بالا از برنامه kmplayer استفاده کنيد
3- در صورت خرابي لينک دانلود مشکل را در قسمت نظرات همان پست اعلام کنيد تا 24 ساعت بعد همکاران ما رسيدگي ميکنند

 

تعداد صفحات : 82

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به كدام يك ازمواردزيرعلاقه ي بيشتري داريد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 824
  • کل نظرات : 111
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 247
  • آی پی امروز : 95
  • آی پی دیروز : 142
  • بازدید امروز : 128
  • باردید دیروز : 245
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,667
  • بازدید ماه : 9,252
  • بازدید سال : 67,196
  • بازدید کلی : 616,838
  • کدهای اختصاصی